RSS 2.0
Idag har verkligen den bästa dagen i skolan vart på länge. I alla fall dagens danslektion på två timmar, och idag var det lite annorlunda då vi hade Martin Jonsson, dansmarto.blogg.se, som gästlärare, för en dans till vårt estetprojekt om är i slutet av oktober. Så idag gjorde först koreografin till Love the way you lie och kom sedan på att vi borde göra en mix av den med Telephone och Shots (se videon nedanför!) och det kommer bli så grymt bra. Så efter halva tiden lärde de andra sig Shots (som jag fick göra på Camp Gala i somras) och Telephone kommer vi göra nästa torsdag (även den från Camp Gala).

Men Martins lektioner är helt underbara att dansa på, önskar verkligen att han var min danslärare på heltid. Så mycket inspiration och glädje får man av den pojken verkligen! Och jag tror även de andra tjejerna tycker det, så mycket som dom fnittrade och hade sig. Nästan att man tror de alla gick och blev lite smått förälskade kanske? Men vem skulle inte bli det liksom? ;D

Så nu är det bara att nöta koreografin tills nästa torsdag då Martin besöker oss igen! :D

Kommentarer
Sandra

Hallå! Skulle du kunna hjälpa mig med min blogg och göra en header? :)

2010-09-09 • 18:57:43  • http://sanilicious.blogg.se/
Bunny

Ser awesome ut! :D

2010-10-04 • 10:40:14  • http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: