RSS 2.0


Namn: Sofie Skogström
Född: 20 Februari, 1992
Hemort: Åmål
Civilstatus: Tillsammans med Viktor
Intressen: Dans, fotografi&konst, skrivande och mode.
Började blogga: 2006/07, men denna bloggen tog form i början av 08.
Fotar med: Nikon D3000 + en jäkla massa inspiration
Läser: Böcker som råkar hamna i min bokhylla.
Fördriver tiden med: Dans, dans och facebook.
Är överdrivet grym på: Dans, vara världens bästa flickvän och läsa böcker samtidigt som jag smsar.

Sofie heter jag som sagt. Jag kommer ifrån Åmål, men är uppvuxen och bosatt i Tösse, strax söder om Åmål sen 2 års ålder. Nu pluggar jag sista terminen på Estetiska programmet inriktning dans, på Karlbergsgymnasiet i Åmål. Jag är en dansnörd, superninja krönikör för Kulturungdom, elevkårsordförande och lycklig.

För min framtid har jag stora planer med! Jag vill bli en stor koreograf & dansare. Så nu efter studenten som närmar sig ska jag vidare på många håll för att kunna nå mitt mål. Jag vill åka till New York och L.A för att kunna utveckla mina danskunskaper och få dansa för stora koreografer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: