RSS 2.0
Vilken dålig uppdatering det har blivit här. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid till att skriva något alls. Och egentligen har jag väl inte riktigt tid till att skriva nu heller men jag tar mig en stund för det. Men dagarna har vart fyllda med danslektioner, skola och skolarbeten hit och dit, jobb, grillkvällar och roligheter med vänner.
Men nu är det mindre än 7 dagar kvar i skolan och det är hur mycket som helst kvar att göra känns det som.. En examinationsuppgift i samhällen, en muntlig redovisning i engelskan och muntlig romanredovisning i engelska, matteprov och kanske ett prov till i svenska litteraturhistora. Det är inte kul att se listan. Men det måste göras. usch.
Och idag hade vi inte ens en heldag i skolan, då vi hade estet dag idag inför morgondagens vårkonsert med alla estatare. Hoppas på att de blir bra och bra väder då vi dansare dansar utanför endast.
Grillkväll med Estet Dans hos Elke
Grillkväll på Örnäsberget
Men snart är det sommarlov så det får vi längta efter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: