RSS 2.0
Igår efter att jag slutade på skolan, tog jag tåget till Karlstad och efter lite strul med de tåget stod jag i dansstudion på Uno precis klockan 17.00 när workshopen skulle dra igång. Man mötes av en väldigt glad Mehedi Kefti och flera tjejer och killar.

För er som inte känner till Mehedi så kanske ni känner igenom honom, så här:


Tre klasser tog jag och Vicky. Från klockan 17.00 fram till 21.00. Intensivt och varmt blev det efter bara en timme, men kämpa var enda mottot från Mehedi och vara happyface. Så himla härligt stämning var det i dansstudion, inte en stel stämning de kan bli på en workshop med nya människor man inte dansar med annars och en ny lärare. 

Danserna blev grymmare och mer avancerad för varje klass men vi hängde med väldigt bra. Och det var verkligen så värt att få dansa med Mehedi. Det var en dröm som kom i uppfyllelse helt klart. Både jag och Vicky vill inte lämna dansstudion när klcokan blev 21 och det var slut. Men det var det bästa någonsin! Allting var helt underbart. Och danserna var det bästa. Det är verkligen något som behövs i Åmål, och inte den old-fashion hiphopen vi har kvar.Vi behöver lite nytt om det ska fortsättas!



Vi kommer att få se upp för denna mannen inom en snar framtid,
för han kommer regera över världen med hans otroliga dansstil!
Kommentarer
vicky

stämmer verkligen in, sjukt bra stämning sjukt bra danser & en sjukt bra mehedi! :D kommer sakna den kvällen alltså, hoppas vi får va me på nåt liknande igen.. <3

2010-03-27 • 17:21:16  • http://www.victoriawarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: