RSS 2.0


om inte dötrist och långtråkig
och alldeles... alldeles underbar!



Lånade Viktors bilder. För dem var lite bättre än vad mina var. Kvällen var helt fantastisk rolig, mycket skratt och roligheter under kvällen. Mycket kort togs egentligen, men mest med Viktors kamera så kommer dem upp facebook kanske jag lånar några till och delar med mig också till er.
Men nu är det dags att städa lite på rummet mitt, och imorgon är det sista skoldagen med kanske två lektioner och avslutning i aulan, och sedan fixar några tvåor bland annat jag dukningen för studenternas middag på skolan. Och det kommer bli så fint, så fint kans jag lova er!
Kommentarer
Rebecca

De två bilderna är nog mina absoluta favoriter från kvällen. Hade verkligen SUPERKUL!

2010-06-10 • 20:31:25  • http://rebeccarapporterar.blogspot.com
Rebecca

Nu tycker jag faktiskt att Viktors bilder SKA komma upp på facebook. Han har massa bilder jag vill ha!

2010-09-02 • 12:52:51  • http://annahreb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: