RSS 2.0
sa Ola Salo om oss dalslänningar.

OMG, UNBELIEVABLE.
Dagen kunde inte ha blivit bättre än så här! Den hamnar lätt på första platsen just nu i världens-bästa-dag-detta-året kategorin! KAOS säger väl allt?

Höjdpunkten för dagen var inget mindre än ANDREAS GREGAS spelning på festivalen. Att stå längst fram, i mitten sjunga med i varje text, och när han sjunger den bästa låten Älskling. Då! Då sker det bästa. Han ställer sig mitt framför mig och sjunger rakt till mig med ögonkontakt i ett endast två centimeter stort mellanrum, i typ två timmar kändes som när de endast var 1 minut max, men just då kändes som det endast var jag och Grega där. UNDERBART VACKERT!
Detta kommer jag leva på länge och sväva på moln så fort tankarna kommer dit!

Men till resten, BABIAN var grymma som vanligt med sin energiska skånska musik, THE SOUNDS var grymma och THE ARK ännu mer grymma! Hade en helt underbar första KAOS-festivaldag med folket där. Speciellt kul att träffa Julia och Johanna igen efter så länge! Och bilder kommer en annan dag. God natt för nu!
Kommentarer
Arda

Jodå det är bara bra med mig :D

Hur är det själv??

jaa verkligen!! jag har lust att komma till åmål nån gång och träffa er alla :) det var ganska längesen vi sågs senast nu :/

2010-07-31 • 13:00:21  • http://sarper.blogg.se/
sofie

åååh, kände typ samma känsla när han hoppa ner bland publiken, kom fram till mig och jag fick sjunga med han i micken. Då dog jag :)

2010-08-02 • 17:53:14  • http://toltaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: