RSS 2.0
Det är en del som händer dessa dagarna så det har blivit att jag inte har bloggade något i onsdag. Men nu får jag ta igen det allt.
Igår råkade jag försova mig och kom till skolan strax efter tio tiden så de blev en kort dag istället. Litet möte med Kimmy innan ABC-mötet som vi hade och sedan lång danslektion med en ny gästlärare, Amer, inom två av streetens underkategorier; Popping och House. Verkligen asrolig lektion under 2.5 timme. Var kvar i stan efter jag slutat, först på möte, sedan fika med älskling, lyrical lektion och till sist kolla på lillebrors innebandymatch.

Idag var det också en kort dag i skolan med de tre lektionerna vi har innan lunchen. Men både jag o erica var kvar i skolan och var med lite på treornas danslektion och körde lite inför Michael Jackson showen. Tog två bussen hem och sitter här nu och funderar på vad man ska göra. Denna veckan har varit lugn inom skolarbeten har inte behövt pluggat som en galning, vilket är väldigt skönt faktiskt.
Men nu ska jag hitta på något annat att göra. Hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: