RSS 2.0
Tänk vad mycket coolt man kan göra med rörpärlor och pärlplattor. Jag önskar jag hade de programmet där man kan göra fotografier så man sedan kan göra pärlplattor av dem. De önskar jag mig när jag fyller år!
Jag har nu suttit en stund och pysslat med pärlplattor hemma efter att ha gjort ett inköp av nya rörpärlor i pastellfärger i orginalfärgerna. Så det har blivit lite smågrejs hittills som dessa, dock är dom strukna nu.
pac-man spöket

cupcake


körsbär

Håller på att avslutar emmys regnbåge hon började på samt en tv-testbild som jag påbörjade efter att ha strukit dessa. Så nu ska jag göra klart dom och nu är Viktor här så jag ska avsluta!
Hörs !
Kommentarer
hanna

soffan, jag har kommit på hur min design ska se ut nu!!! :) hohoho

2010-01-10 • 03:34:08  • http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: