RSS 2.0
Jag höll inte mitt löfte så himla bra ett tag under dagen. Men behövde en paus i allt pluggande.
Men idag blev de en tidig morgon, jag och Jonte skulle sälja några tidningar som min bror gör egentligen. Plus att vi skulle åka upp till stan båda två för att ha kick off träningar för discon. Det är skönt att de är igång iallafall. Tror att de kommer vara en del träningsverk i vissa delar av kroppen imorgon när jag vaknar upp. Men sånt är härligt (;
Efteråt gick jag mot farmor & farfar för att äta och invänta mina föräldrar och bror som var i Torsby. Så det blev en del pluggande där sm hela dagen har bestått av.

Samhälls pluggandet... de har varit olidligt. Men mitt i allt ringde min älskade Viktor så där blev de ett långt avbrott men det var värt det till max.
Ska strax hoppa in i duschen snabbt och så blir de nog en film innan jag går och lägger mig. Men vi hörs helt enkelt! Bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: