RSS 2.0
Idag innebar skoldagen för alla tvåor och vissa treor, en liten tripp till Trollhättan och Högskolan Väst. Lite menlöst var det hela, eftersom det mesta var inte alls bra gjort hur min synvinkel. Föreläsningen som vi valde och var på var inte alls bra. Men självklart kom man inte tomhänt hem. Två små påsar fulla med information som man någon dag får gå igenom om universitet och högskolor.
Jag vet ju ungefär redan vad jag vill göra i framtiden. Jag har några alternativ att välja mellan som jag vill göra efter jag tagit studenten 2011.
  • 1 årig streetutbildning i Karlstad eller Stockholm
  • 3 årig dansutbildning på Balettakademin i Stocckholm
  • Dansa utomlands.
Något av det tre kommer det att bli efter studenten, med vad som händer direkt efter vet jag inte alls just nu. Men jag har ett och halvt år på mig att fundera ut hur jag vill göra.
Kommentarer
charlin

jag är med på ettåriga i karlstad om jag är fit for fight :D

2010-02-04 • 21:21:21  • http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: