RSS 2.0
Hej på er! Sitter som sagt i danslokalen & njuter av Andreas Gregas ljuva stämma, och väntar på min danslektion som är klockan 20.00-21.30. Älskade studentcompagniet. Det är verkligen bra att jag hittade ett nät här, annars hade jag inte kunnat bloggat något nu eller kommit åt mitt arbete som låg på google docs. Måste få klart en filmredovisning om Romeo & Julia tills på fredag. Men det är bra om den blir klar idag, så kan jag plugga engelska resten av veckan.

Men idag var det rätt slapp skoldag egentligen, matte, samhällsprov i juridik som gick sjukt bra kändes det som efteråt, dans och nutida. Skulle också ha tränat för michael jackson showen, men det blev det inget av..
Men nu ska jag återgå till filmredovisningen och få klart den! Sedan kan jag göra lite annat igen! Love
Kommentarer
Viktor

Det känns lite som att repet inför MJ blir inställt många gånger.

2010-02-22 • 20:56:32  • http://viktorbijlenga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: