RSS 2.0
snart i alla fall!
Alltså, jag är ledsen för den rätt dåliga uppdateringen. Men så är det när inte ens dator har velat fungerat ordentligt, men nu har jag har fått rensat den lite på skit och snart ska jag ändå så beställa en ny, mycket bättre laptop än min skit.
Men jag lovar att när jag fått den nya datorn ska jag verkligen bombadera bloggen med bilder som inte fått komma upp ännu och för att börja så ska jag efter detta inlägget fixa ett inlägg med bilder som jag har i ordning gjort sedan några veckor sedan som inte kommit upp ännu. Inte en dag för sent!

Första riktiga veckan började i skolan idag och man börjar sakta komma in i rutinerna igen, det känns otroligt härligt faktiskt. Och innan det var det en helt underbar helg spenderat med Viktor, i Karlstad, två dagar. Fredagen var de Lars Winnerbäck i Sandgrunden och lördagen blev de lite shopping på Bergvik och Ikea. Härlig helg som sagt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: