RSS 2.0

Snart blir denna min! En MacBook Pro 13" som jag har slitit hårt för att tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för under sommaren, och när man nästan har jobbat hela sommarlovet så resulterade det med en bra lön och råd med en ny dator, för som sagt min har inte alltid vart den bästa de senaste åren typ, och jag har gett upp med den. Så bort med min acer och in med en macbook.

Så vi får se hur det blir med bloggandet framtills den landar här hemma. Kanske inga direkta fotoinlägg,men det kommer framöver och då i mängder från till exempel Kaos, Liseberg & Megs besök, Winnerbäck i Karlstad osv, men lite skrivandes blir det absolut! Men nu ska jag slita mig ifrån dator och fortsätta kvällen i litteraturhistorieboken! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: