RSS 2.0

Nu måste jag ladda litegrann för att kunna orka med en föreläsning och fyspass med Martin Lidberg. Är lite segt i huvudet och kroppen efter igår men det ska inte hindra mig från att delta, nej, nej. För idag ska vi kämpa hårt.
Men innan jag ska det, måste jag hinna med ett möte. Men det ska inte vara några problem. Och så ser min dag ut. Måste även idag tillsammans med mamma börja  fixa danskläderna för dansuppvisningarna som är väldigt snart också! Det är mycket på samma gång just nu. Men så tycker jag om att ha det egentligen. Det mest positiva jus tnu är att det är lov! Men det är inte så långt kvar av det heller.. Bara tre dagar kvar. Och de ska hinnas med en hel del grejer då också på de dagarna.
Men nu måste jag kila ifrån datorn och fixa klart allting inför dagen. Vi hörs!
Kommentarer
Anonym

SOFIE! Uppdatera om Europa direkt-veckan. :) Haha.

2010-04-17 • 11:22:26  • http://ualeksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: