RSS 2.0
Ibland går helgerna jätte snabbt förbi, speciellt denna eftersom det har vart en del att göra. Som fredagen efter skolan var slut, var det dags att kidnappa de stackars rädda ettorna för deras nollning. Och oj vad ägda de alla blev! Men hur kul som helst var det. Bjuder på en bild ifrån kidnappningen där man verkligen kan se på Sofie hur hon njuter av att förnedra ettorna!


Efter nollningen var klar var det hem, snabbt ombyte och sen iväg ner till Not Quite för att filma det sista när vi skulle baka och laga vår trerättersmiddag för Italienfilmen. Hur gott som helst och kvällen där var de roligaste på länge också.
Lördagen bjöd på fotografering tillsammans med Caroline, av Elin Torger och Peter Heintz, ute på Heintz Bil och utanför. Fick en sneakpeak på facebook, men jag tänker låta er vänta så får ni se när jag får bilderna på riktigt! Efter fotograferingen var det vidare till Viktors kusin konfirmationskalas och tillbringade kvällen där.
Och idag var det sova-länge-dag men det blev bara till 9 sen film medans Viktor var i kyrkan för konfirmationsgudtjänsten fram tills att han kom tillbaka hem efter 13 ngn gång, då gick jag upp ur sängen! Men sen var det ner till danslokalen för 3 timmars dans, street och disco. Så nu är jag lite död och ska käka kvällsmat!
Kommentarer
Rebecca

svar: tack så mycket :D

2010-09-15 • 11:36:40  • http://spaceherosuits.webblogg.se/
Johnalba

Great site. Good info

2010-12-27 • 12:43:28  • http://johnalba.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: