RSS 2.0
Jag har egentligen inget vettigt att komma med idag. Men det kändes som om ett inlägg skulle döda lite av tystnaden här. Det är så sjukt mycket ibland att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Men nu är det bara 24 skoldagar kvar av detta läsåret och av hela årskurs 2.
Herregud.
Det är snart sommarlov. Det längtar jag till verkligen. Jag behöver ledighet nu.
Att det är mycket i skolan är ingen lögn, och tvåan är värst som alla har sagt till mig innan. Ja, nu kan jag hålla med den är inte kul.
Men att tänka positivt hjälper vissa stunder i alla fall. Inte alltid men ibland. Då hjälper det att ha underbara vänner i närheten och en pojkvän som förgyller vardagarna till max.
Men nu ska jag lägga ner allting jag håller på med och sova tidigt ikväll. Tidigare än vanligt i alla fall hade jag tänkt mig. Så god natt alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: