RSS 2.0
Hädan efter går vi dansare länge på onsdagar då en kurs avslutades förra terminen och två ny tar den platsen. En kort engelska lektion med vår ordinära lärare som är tillbaka nu och en tre timmars lång danslektion.
Och de som är bra med dessa lektioner är att vi kommer ha gästlärare nästan varje gång på de lektionerna. Bra med variationen! Dock hade vi bara två timmar idag, för vår gästlärare blev lite sen. Men det var en krävande och rolig lektion med Ia i jazz och teknik. Men vilken underbart bra känsla de var att få träna med världens träningsverk, ett tag kändes den inte av men nu gör den verkligen det.

Nu ska jag sätta mig och plugga matte och sätta ihop mj-danserna. Hörs senare kanske!
Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 • 23:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: