RSS 2.0
Denna helgen blev en myshelg med älskling rakt igenom. I lördags vid fem tiden kunde jag åka in till honom för att tillbringa helgen där. Mys till melodifestivalens första deltävling som hade ett bra startfält för i år. I alla fall 5 av 8 låtar var bättre än de andra. Och självklara var ju Ola och Salem som gick till Globen, men bäst av allt det var Dolphs lilla show. Så klockrent!

Idag blev det en sovmorgon som var behövlig och sedan byggde jag och Viktor ihop ett litet projekt inför morgondagen. Och sedan blev det en sväng hemåt, Viktor följde även med hit för att syster yster skulle klippa honom.
Jag har även hunnit med idag att orka ta mig tid till att göra första bloggdesignen klart i photoshop. Så jag är nöjd. Fast de var väl i princip headern som gjordes idag bara. Men jag hoppas att Anna blir nöjd med den också!
Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Hörs imorgon!
Kommentarer
vicky

skitsnygg header du jgort till anna! jag är förresten fortfarande inte trött på min som du gjorde till mig ;O det är då inte illa, för det var ju ett tag sen.. hihi, men vad är adressen till annas nya blogg, eller äre samma? ^^ kram <3

2010-02-08 • 20:26:56  • http://www.victoriawarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: