RSS 2.0
Idag startade det upp igen. Killer. Eller vid sitt nya namn efter klagomål från någon, Iller. Jag är väldigt paronoid, rädd och en lite fegis (som jag blev kallad av den som skulle få mig ur leken) av mig vart jag än gick i skolan. Men den som skulle killra/illra mig lyckades inte med det idag och jag lyckades inte killra/illra mitt offer pga skolk troligen. Jag drog mig till frizonerna ungefär.

Men utöver de paronoida och fegheten så var dagen rätt okej, med matte, inställd samhäll, dans och nutida. Lite segt i mellanut men alltid en bra dag med tjejorna. Nu ska jag fortsätta i mina städartag och få ordning på mitt rum som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.

Ikväll är det dans som gäller, studentcompagniet. Love it. Detta är verkligen så kul att gå dit, för danserna är grymma och bland de bästa låtarna man kunde få fick vi också ju, det gör allting mycket roligare och för att Emilia är grym!

Men vi hörs mer ikväll nu måste jag få ordning på lite saker som sagt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: