RSS 2.0
Gårdagen och natten var underbar på andra KAOS-dagen i Mellerud.

Trots regnet som kom inatt så gjorde det inget!
Småtittade på I am so Me och Ingenting på avstånd och njöt av deras musik. Sen kom den vackra och charmiga Salem upp på Kalabalik scenen och var helt underbar med massa av hans underbara musik.  Sedan lyssnade vi lite på Kultiration, ett riktigt bra band faktiskt! Men sen var de dags för nästa namn som stod på min lista över att måste se, Markus Krunegård, han briljerade stort hela vägen! Kikade lite smått på Invasionen men ställde mig hellre och väntade in nästa stora namn, LoopTroop Rockers! Sjuk härlig stämning vid scenen och på scenen, sedan dags för nästa namn: Petter! Awesome slut på natten!


Men nu blir de att städa de sista på mitt rum sen drar jag in till stan för att träffa folk och MEG, plus besöka Ungas bokdagar också! Hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: