RSS 2.0
Från och till idag har jag pysslat med allt och ingenting ibland, en del gånger två saker samtidigt och ibland fått börjat om på nytt. Ett av projekten idag var att göra klar Una's bloggdesign och här är resultatet:
Jag hoppas att Una tycker om den! Jag är väldigt nöjd med den, hade ingen jätte bra idé med själva designen så jag utgick ifrån mig och gjorde en ny variant av den. Och det tyckte jag allt att det blev.
Vad mer har hänt idag? Pluggat lite samhäll, i alla fall kollat igenom samhällsfrågorna så jag har de rätt. Plus att jag böjat läst i svenska romanboken vi fick av vår lärare för ett tag sen, Flugornas herre. Jag är verkligen inte den personen som läser sådan böcker hon väljer ut åt oss. Jag är helt fel målgrupp om hon ska locka med sådana böcker. Jag är en som mer läser vampyrserier, mysterier, thriller aktigt och allt åt det hållet.
Nej, nu ska jag sova. Hörs kanske något imorgon!
Kommentarer
Una

You know I love it sweetie! :)

2010-05-06 • 22:43:21  • http://ualeksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: