RSS 2.0
Tänkte börja dock lite smått om gårdagen på Huset. Grilla Politiker kväll, lite inför valet i år och sånt. Agerade lite paparazzi och fotade det mesta. Men de tror jag att jag inte lägger upp här utan ni får ha kolla på Pufamal.se istället för att checka in dom.

Men åter till idag, vackra, soliga och varm dag. Helt underbart med 25 grader som högst. Sommaren kanske är påväg nu? Det skulle inte vara helt fel faktiskt. Men skoldagen hindrade alla sådana tankar lite. Svenska lektion med brandövning mitt i, gympa ute och orienterade och jag och Sofie A, hoppade i på Örnäs (typ, upp till knäna i alla fall.. Svinkallt var det också ska tilläggas!) Lång rast, så Sara, Malin, Erica, Johanna och jag cruisade runt i Åmål och hamnade på Marinan för glasspaus - och årets första mjukglass!

mjukglass med polkaströssel på, en favorit!

Men dagen fortsatte i skolan efter cruisingen en stund, danslektion med Sofia och gjorde en ny dans. Sen blev vi dansare som var i skolan bjudna på fika på XO, satt där i två timmar och stekte och hade det väldigt gött. Och det kan man verkligen se på mina axlar och på bröstet. Herregud vad jag brände mig.. Plus att dumhuvud som jag är hade jag en soltid på badhuset också, och tog den. Är nu "röd som en kräfta" som Alexander sa till mig på sommardansen. Och där var det ju helt underbart kul som vanligt, men för varmt inne i den salen.
Men nu ska jag sova gott, för imorgon är de en del som händer och ska göras. Sov så gott alla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: