RSS 2.0
Efterlängtade lov!
Jag har vart sämst att uppdatera, jag vet. Men en kort update av vad som hänt senast passar då in.
Fredags: Efter skolan, så tillbringade jag tid med min underbara pojkvän och lite senare på kvällen blev det hörnan, med Viktor, syster, Ullastina och Robin. Sjukt kul hade vi verkligen!
Lördags: Bar det av till Göteborg för en helg där med familjen Bijlenga. Shopping, och Det våras för Hitler. Sjukt härlig musikal!
Söndags: Tittade lite mer i Göteborg, även på balklänning. Och åkte hemåt. Spenderade kvällen hemma hos älskling, os tittande på 5 milen och hockeyfinalen.
Måndag, idag: Och idag har det inte hänt mycket, att bara vara med Viktor förgyller allting.
Det är gött med lov verkligen och så lite som möjligt ska göras, men ändå till viss del har jag en del som måste göras typ. Resten av veckan ser ut så här hittills: Imorgon - inget planerat. Onsdag - inget planerat. Torsdag - puf möten. Fredag - Karlstad och Uno. Lör och söndag - inget planerat.

Men jag tänkte gosa ner mig i sängen nu och försöka få så mycket sömn som möjligt. Hörs mer imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: