RSS 2.0
Nu har de verkligen vart tomt här hittills under veckan.. Men det har verkligen vart fullt upp på varenda front i mitt liv just nu. I skolan har vi denna veckan, så kallade estetvecka inför Karlbergs Melodifestival som är imorgon kväll. Fick idag köra tillsammans med musikerna och allt lät jättebra och danserna sitter som ett smäck. Det kommer nog bli grymt bra.
I början av veckan så dansa vi konstant hela dagarna och nöttat koregrafier för 5 bidrag, och sedan 2 danser till underhållning.
Sen har det självklart vart mycket dans på dansskolan mån, tis och onsdagen, träning med Alice och Europa Direkt möte.
Men idag blir det en lugn dag och försöka hinna med saker jag skulle ha gjort under veckan som blivit uppskjutet för att jag inte har hunnit med att göra det eller inte haft orken till det helt enkelt.
Hela helgen kommer typ spenderas på Karlberg kom jag på nu, först imorgon från 8.30 till 21 eller 22. Och sedan på lördagen är det danstävling på Karlberg så där kommer jag vara hela dagen då jag ska vara med och tävla. Sedan på kvällen efter danstävlingen då är det Ullastinas 18års fest som gäller, kommer bli väldigt roligt de ;D
Men nu ska jag göra annat, så hörs någon gång på söndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: