RSS 2.0
Nu har det blivit ett glapp igen. Men det blir oftast så nu för tiden för att man har så sjukt mycket att göra hela tiden. Som idag har det varit en fullsmäckad dag, skola, möte kl 16 och 18, dans från 20-21.30. Dagarna ser ut mer och mer så och mindre tid blir det till plugg som jag egentligen måste göra..
Men jag ska bli bättre på det. Och bättre bloggare och blogga mer varierat än vad som det har varit hittills. Och bilder från helgens tävling kanske kommer upp någon dag här också. När jag har tid.

Ps. jag vet att min header är borta, och de ska fixas så småningom när jag får tid..
Kommentarer
Sandra

Hej! Har du inte fått mitt mail än angående min bloggdesign. Skickade det för ungefär 2 veckor sedan :)

2010-03-23 • 20:15:51  • http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: