RSS 2.0
Som rubriken lyder så är de sant, jag är dödad. I Iller leken alltså. Efter dryga fem varv sprungna efter mitt offer som jag skulle ha dödat så hann jag bli dödad. Av Ville. Men de verkar få framåt med leken denna gången iaf. Allting flyter på bra och snart kaske vi har en vinnare till och med!
Tre långa lektioner. Och som vanligt är danslektionerna de bästa på dagen. Först Sofias, nöta koregrafin till Feeling Good. Bra dans till en bra koregrafi är toppenbra! Och på Elkes så började vi själva med att föra en koregrafi till Milows cover på Ayo Technology. Förvånats värt bra början blev de när jag, Carro o ida gjorde två åttor var sig och la ihop de sen. Kul idé. Just nu inväntar jag Viktor hemma hos honom, han borde ha slutat i denna stund som jag skriver detta iaf. Så han kommer nog snart.

Tänkte kolla igenom spanskan inför provet om två veckor jag vill ha ett bra betyg så dags att plugga ordentligt för en gång skull kanske? Får även ladda upp lite för ikväll. Tre timmars dans väntar, först disco och sedan street. Men tycker man om att dansa så offrar man sig för det helt enkelt and i love it!

Vi hörs senare ikväll kanske om jag orkar skriva något då! Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: