RSS 2.0
Jag har/är...
- dansat sedan 6 års ålder
- Dans är mitt liv
- en termin kvar tills studenten!
- en underbar och vacker pojkvän ♥
- underbara vänner runt om i världen
- en högsta dröm att få ta klasser i N.Y eller L.A
- elevkårsordförande, krönikör på kulturungdom.se, aktiv i ungdomsråd och ungdomspanel
- gillar att fota
- tror på spöken, andar osv
- älskar att läsa böcker
- en riktig hängiven plugghäst!
- en ägare till för många converse
- en fantasy nörd innerst inne
- en nörd i film&tv-serie världen & kan nästan skrämande för mycket om kändisar
- & Disney Channel är en av mina favoritkaneler på tv!
Kommentarer
Carro Kuusinen

öj , vi börja ju inte dansa 98 , vi börja ju hösten 00 ;) så vi va allt åtta när vi börja :D <3

2011-01-10 • 04:04:40
sofie - en dansares dagbok

C: nope, min första dansfilm är från -98, barndans 5-6år med Sofia :p

2011-01-10 • 06:41:04  • http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: