RSS 2.0
Nu vart de lite tomt här!

Men det är mycket som händer på vardagar med skola, möten, danslektioner på dansskolan och en massa annat som ska göras. Men hittills har veckan flutit på bra, och idag har det varit underbart i skolan, eftersom Martin Jonsson som jag skrev om förra veckan var tillbaka på skolan idag. Han har verkligen varit hur grym som helst dessa två lektioner vi har haft denna och förra veckan.

Som idag har det varit full rulle hela tiden, i skolan med lektioner, fotografering av elevrådet och porträtt, efteråt möte på Europa Direkt, sedan en massa handling av saker inför Italien och inhandling av ett par assnygga boots jag hittade igår i en skoaffär här i stan! Dock lite fattigare, men inte ska man klaga över de snyggingarna!
Nu sitter jag och försöker att knåpa ihop mitt svenska c reportage och en annan inlämning i kultur & idéhistoria. Vill helst bli klart med det innan måndag då jag lämnar Sverige för 8 dagar i Napoli, Italien!

Olga, fotat idag av Viktor älskling för mitt reportage.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: