RSS 2.0
Nathalie Akselsen
Foto: Viktor

Nu är Memory Lane helgen över. Och höstlovet startar officiellt imorgon, vilket ska bli otroligt härligt efter en så bra helg med hela estetiska programmet. Jag kommer sakna att göra sådana här stora projekt tillsammans med estet klasserna. Man får en så bra sammanhållning mellan årskurserna och det är så underbart, dock var detta mitt andra och sista projekt under mina tre år på estet. För snart försvinner jag där ifrån, då jag tar studenten från Karlberg.

Vackra Nathalie Akselsen var en av flera gästartister på föreställningarna i helgen, och även Alexander Larsson. Två av mina förebilder och de jag ser mest upp till inom dansen gjorde varsitt dansnummer på Memory Lane. Så vackra och gråtfärdiga dansnummer...

Jag ska en dag bli lika bra som Nathalie!
Kommentarer
Anonym

Nu blev jag varm i hjärtat! Jag hejar på dig! Kram Nat

2010-11-08 • 18:47:19  • http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: