RSS 2.0
Idag måste jag ha fått ett stor vuxenpoäng i alla fall. Jag har betalt min första räkning! Se där ja, det är inte illa pinkat det.

Idag var det en så kallad helt onödig dag i skolan, men också nödvändigt att vara där. Hade endast nationellt prov i matte b. Vi får väl hoppas att det gick någorlunda bra, vissa delar kändes som sagt mindre bra och andra lite bättre. Så slutade man efter det. Ingen dans idag eftersom Elke var hemma för att vårda barn. Så halv elva var min dag slut idag, hade lite tur att inte behöva vara kvar i skolan till två i alla fall. Gick till mammas jobb och så slutade hon vid tolv tiden.

Men nu ska jag städa upp lite på mitt rum, sen göra mig i ordning för att åka tillbaka till stan för förberdelser till Grilla Politiker-kvällen ikväll.

Klockan 18.00 ikväll på Huset är det som gäller!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: