RSS 2.0
Då är den andra bloggdesignen avklarad! Två stycken på två dagar är inte illa ändå. Och jag hoppas att Therese är lika nöjd hon som Una var med sin. Jag tycker denna blev rätt bra till slut.
Vad för vettigt har hänt idag som är värt att talas om?
Inget direkt, förutom att skoldagen var lite meningslös. Nationella prov i engelska, hör- och läsförståelse i tre timmar sedan en kort svenska lektion och slut sen.. Inte mycket att hurra för direkt.
Men dagen blir lite bättre när man får prata litegrann med sin pojkvän som just nu är upptagen med jobb men då finns det andra underbara personer som förgyller en kväll, på Talang till exempel.
Men mesta dels på fejjan. Vår lille vän Elliot från Skottland är alltid lika trevlig och rolig att prata med. Jag önskar ibland att dom kunde ha stannat hela tiden här i Åmål, för usch va mycket jag saknar alla underbar personer.. Det är sorligt!
Men nu ska jag fortsätta mitt liv där jag lämnade det senast. Och så hörs vi någon gång igen snart!
Kommentarer
Una

Sv: Förhoppningsvis så klarar du dig dem 4 dagarna jag är iväg! Men när jag kommer hem, då ska vi genomföra våra stooorslagna idéer och planer :) <3

2010-05-08 • 18:56:27  • http://ualeksic.blogg.se/
Imremargrethe

I am really impressed!!

2011-03-29 • 12:03:23  • http://imremargrethe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: