RSS 2.0
Tillbakablick på lördagen.
Lördagen var det fullt upp hela tiden kändes de som.
Allting började med en tidig morgon och ännu en dag på Karberg, med discotävlingen som första etapp på denna dag. var där vid 9 tiden och enligt programmet började jag dansa vid 12, men tävlingen blev självklart lite försenad så jag dansade min direktsemi. Dock gick det inte så bra som jag kände att jag gick, så det blev ingen final för min del. Men det var första tävligen denna terminen och första gången i guld vuxen klassen, så det var lite tufft. Men jag kommer igen på tävligen till helgen då det är regionstävling med både disco och street.
jag i lila/grön/rosa jackan

Sen var det hem snabbt och tillbak upp till stan och träffade Viktor innan vi drog vidare till Ullastinas 18 års fest. Så himla kul hade vi och det blev en del kort tagna så det kommer några stycken upp här i alla fall. De är typ lättare att visa bilderna än att skriva vad som hände!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: