RSS 2.0
I lördags var det kalas hemma hos Viktors kusin Linus som fyllt 11 år. Släkt därifrån i en härlig skara och mycket trevlig kväll med Earth Hour inblandat.
Idag bar turen av till Mellerud. Först dock en sväng för mat hos mormor i Köpmannebro med syster, ena bror och Viktor. Sen var det kalasdags igen, dock för tre stycken samtidigt. För mig, min jämnåriga kusin Filip och för lillkusin André. Sånt är också trevligt.

Men nu är det dags för att sova och möta en lite kortare skolvecka. Fram till torsdag, sen börjar det efter längtade påsklovet som är alldeles lagomt långt lov. För helgerna försvinner bara i ett nafs och så är veckan tillbaka på måndag igen. Men det blir inget lugnt lov. Vissa dagar är fulla av saker som ska göras och andra inget alls.

Plus att i fredags hade jag och min älskade pojkvän 9 månader tillsammans. Det är en lång tid och mer kommer det bli. Han är bara för bäst helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: