RSS 2.0
Det enda värt att nämna de senaste dagarna för nog gårdagens pantomim workshop, det var verkligen en annorlunda grej och verkligen kul. Speciellt de sista, slowmotion-slagsmål! Sjukt kul var det.
Men sen har det bara vart tråkiga vanliga skoldagar ungefär. Och något mer som gjorde mig glad under dessa dagar är all dans på dansskolan, studentcompagniet, streeten och jazzen så underbart är det att få komma tid rensa hjärnan från allt och fokusera sig på dansen!
Plus lite förgyllning på dagen när jag fick en litet HM-paket att hämta ut på posten idag. Ett som innehöll dessa underbart vackra skor,
Och jag känner att det börjar bli väldigt tråkiga inlägg på bloggen nu också. Jag vill ha lite tips om vad man kan skriva om här mer än bara vardagen oså! Tips mottages gärna alltså! Nu ska jag dock ta tag med de två läxor jag har att göra, eller om man ska skippa dom och sova med en gång..
Vi hörs!
Kommentarer
Viktor

Skriv vad du tänker om framtiden, dina drömmar, vad är inspiration, vad är roligt, vad är tråkigt, skriv om Åmål, skriv om dans, skriv om förebilder, skriv om teknik, skriv om saker som du gillar, skriv om livet. Jag älskar dig.

2010-03-17 • 21:36:28  • http://viktorbijlenga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: