RSS 2.0

Idag var jag och Viktor på bio tillsammans som en ett årsdagspresent, med en hel drös andra människor. Sagas biosalong i lilla Åmål var fylld så pass fullt att en del fick sitta på extra stolar för det var fullt överallt.
Och filmen var självklart helt underbar, men inget slår böckerna som sagt. Men redan nu insåg jag att jag längtar tills fjärde filmen. Den blir intressant att se hur dom gör den, jag som läst alla de fyra böckerna funderar verkligen på hur bra den inte kommer bli i så fall med tanke på hur bra dessa tre hittills har varit.
Självklart avslöjar jag inget för er som inte har läst boken än eller inte sett filmen än. Men om det är något ni vill veta tror jag det är att Edward är snygg som alltid, Jacob likaså!
Kommentarer
Pauline :)

Jag är rädd att jag kommer bli besviken på fjärde filmen, Men hoppas de kommer på bra lösningar på allt :P

2010-07-03 • 17:06:01  • http://poolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: