RSS 2.0
Det är ju inte varje dag man skriver nu när man har sommarlov och då får bloggen ta lite stryk allt. Men jag återkommer lite då och då in i mellanåt liksom. Och mycket har hänt ändå sen sist. Så som;
Fotoworkshop med Elin Torger, midsommarhelg, 1 årsdag med älskling!, jobb, yogapass and so on.

Och vad väntar denna veckan? Först imorgon är det jobb som gäller och sedan bio på världspremiären av Eclipse! Till helgen blir det Liseberg som man inte vart på sen två år tillbaka. Och de dagar som är kvar av veckan som inget är inbokat på är det nog mer jobb som väntar och lite aktiviteter skulle jag gissa på.
Hade tänkt lägga upp några foton men de får komma i ett eget inlägg imorgon istället för nu måste jag sova om jag ska orka jobba imorgon, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: