RSS 2.0
Spotify låter mina favoritlåtar spelas, om och om igen och jag njuter av helgen som nyss startade. Och det är endast fyra stycken skoldagar kvar till sommarlov och livet kan inte vara bättre än vad det är just nu. Jag vet, det låter som en kliché, men det stämmer verkligen.

Inget kan vara bättre än att sommarlovet snart är här och snart är det slutet av andra året på gymnasiet. Sista riktiga sommarlovet startar om fyra dagar. Det är ju tur att mitt sommarlov väntar på mig fylld med otroligt roliga händelser som man bara längtar till. Så som Bluesfestivalen, KAOS, Meg kommer hit, Camp Gala och massa mer.
Sommaren 2010 blir nog ett av de bästa sommarloven på länge och jag längtar!


Taget av Viktor.
(klicka på bilden för större format)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: