RSS 2.0
Jag vet inte vart jag ska börja nu, efter de senaste dagarna. Mycket har hänt på kort tid. Så det får bli kortfattat allting, lättast så.
Torsdag - sista skoldagen. Otroligt skönt hade bara två lektioner, och om man kan kalla de lektioner vet jag inte. Vi gjorde ingenting förutom att spela spel. Avslutning i aulan sen färdigt! Och som invigning gjorde jag och andra tvåor i ordning i matsalen för studenternas sista lunch i matsalen.
Fredag - studenterna sprang ut. Och jag kommer verkligen sakna det flesta estet treorna i skolan till hösten. Hängde massvis med blommor och uppblåsbara saker på folket jag kände. Och det blev extra många när man fick springa runt och leta upp de som Viktor skulle hänga på också. Sen efter kollade vi när de åkte runt i stan på flaket och sedan hem till Viktor för studentkalas och sen drog vi ut till HC. Kvällen slutade bra med andra ord!
Lördag, söndag - Herregud, helgen var en riktig tillbringa-dagen-i-soffan-helg med film och underbar pojkvän. Kunde inte fått en bättre helg. Har pysslat med en del när man kom hem också, faktiskt pillat ihop en ny header men den kommer inte upp förens om några timmar efter min sömn och kanske en ny bakgrund fixas imorgon också? Vem vet. Oj, nu drar klockan iväg och den har blivit redan blivit 00:39 så dags att krypa till sängs även om det är sommarlov och regnet bara öser ner..
Och just det! Bilder kommer snart upp både här och på facebook ifrån balen och studenten tänkte jag! Så håll utkik efter det!
Kommentarer
sannie tha best

kika gärna in i min oriflame-blogg, där finns det

en massa tips om hudvård, hårvård, smink m.m =)

kramisar sanna!

2010-06-15 • 10:12:39  • http://oriflamesanna.blogg.se/
Csa

Very Good! I love it.

2011-01-23 • 20:04:34  • http://csa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: