RSS 2.0
kanske inte har vart jättemycket action i mig idag, men en del har blivit gjort hittills. Har skrivit en del mail idag, gjort klart två av tre häften i svenskan och det tredje är påbörjat, har även försökt mig på photoshop idag igen, dock är det en massa som jag inte förstår där ännu. Kan göra mig lite frustrerande ibland.. Men det är en del kvar att göra innan jag kan slappna av helt idag.
Kvar på listan är:
  • Engelska läxa
  • Samhälls pluggning inför provet på måndag
  • körkortsteori läsning
  • göra tags
  • blogga på todo-today.se
  • försöka mig på photoshop ännu mer..
En del kvar alltså. Och nu är det dags att sätta igång och göra allting som ska vara gjort. Usch.
Ikväll då, vad blir det då?
Verkar vara dött för min del. Orkar inte åka ut till Edsleskog på brakfesten, blir nog att stanna hemma och mysa för sig själv, eftersom Viktor är i Karlstad hela helgen..
Vi hörs senare!
Kommentarer
Gautekornelia

Very impressed!

2010-12-20 • 16:13:17  • http://gautekornelia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: