RSS 2.0
har det varit idag. Började dagen med en matte lektion och engelska. Segt men sedan blev det fortsättning på graffitiväggarna utomhus på skolan, blev en del folk till slut men sen tog spray burkarna slut och då var det sluttiden. En kort dans tillsammans med alla estet dansare som ska vara med på mj-grejen. Och sedan vänta på Viktor, men de blev ner till stan efter ett tag för att fixa ingredienser för att göra egna semlor plus att jag hittade present till Viktor idag så de har jag klart nu.

Efter skolan blev det möte på Kulturhuset med ToDo-Today och en massa prat blev det men inget avslöjande, utan vi kom fram till en massa bra grejer och fortsätter en annan dag med mötet.

Nu ska jag läsa körkortsteori inför morgondagens prov och ladda mentalt för att prata inför skolan imorgon innan alla föreläsningar. Scary... Men det ska nog gå bra ändå. Hoppas jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: