RSS 2.0
Ska jag orka med en update av de senaste dagarna? Nja, otroligt kort i så fall. Måndag var de skola, dans och viktor. Tisdag - sweet art på skolan, skola och föreläsning, mycket dans och hem.

Och vilken föreläsning de var igår, och som startade vår Inspirationsvecka som håller på denna veckan. Mikael Anderson var och föreläste om sitt liv, som armlös och benlös. Om hur han möter sina hinder varje dag och vad han har lyckats med som folk har sagt till honom att han aldrig skulle kunna klara av. Det var verkligen en upplevelse att få höra allt de han sa och rörande. Hans hemsida; www.michael-unlimited.se

Idag fortsatte inspirationsveckan och hela min skoldag har gått åt till att pyssla med graffitiväggarna vi har haft uppe under dagen. Det var en succé och många kom o spray på dem. Blev riktigt snygga grejer tillslut. Lägger upp kort lite senare. Och imorgon blir det några lektioner på morgonen och sedan ska vi ha uppe en omgång av graffitiväggarna igen. Med hjälp av Elin och Rebecka blev de kanon bra också!

Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag och sedan blir det dans senare ikväll. Hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: