RSS 2.0
Jag lovar mig själv att inte sätta igång datorn imorgon!
Eftersom imorgon måste jag plugga samhäll hela dagen på grund av att vi har prov om massmedia på måndag. Dock är det inte jättesvårt men de måste ändå präntas in i huvudet.. Tycker verkligen att man på något sätt ska börja inskaffa på alla skolor att inga prov får ligga på måndagar.. Det är sämst.
Har inte fått mycket gjort sen sist jag skrev. Inget av det blev förbockat. Jo, att blogga på todo-today.se blev av och väldigt lite samhäll och väldigt mycket photoshop pysslande (inga resultat hittills..) Måste lära mig ordentligt känner jag innan.
Ett negativt med denna helgen är att man inte får träffa älskling. Han är ju i karlstad.. Och jag saknar honom en massa även om jag såg honom igår i skolan.. Shit, jag måste hitta en present till honom också, hans födelsedag är ju snart..
Aja, nu är det 17 minuter kvar tills filmen är klar. Confessions of a Shopaholic, blir det i min ensamhet. Vi hörs imorgon kväll/natt när jag är klar med samhällspluggningen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: