RSS 2.0
Tänkte snabbt skiva att jag lever och att någon dag under denna veckan så kommer de upp bilder från helgens tripp till Nyköping på inspirations helg med Sveriges Ungdomsråd. Har inte tillgång till några bilder nu efter som jag sitter i A-hallen på Karlberg o skriver från mobilen och pluggar ihjäl mig på spanskan.. Fördröjer tiden med pluggning tills jag ska dansa om 35 minuter. Kunde verkligen inte missa dansen idag, plus att jag hatar att missa danslektioner.

Jag skrev nog en dag att jag hade världens tandvärk och idag fick jag veta vad sanningen bakom de & den var inte kul. Och redan mår min tand bättre. Vilket underlättar de mesta. Dock är jag fortfarande bedövad i hela kinden och tandköttet på höger sida. De är lite obekvämt bara, eftersom jag var hos tandläkaren från halv ett till två.

Men nu ska jag dyka mer bland allting i spanska boken som är som gröt för mig just nu. Det är inget jag friviligt gör kan jag ju säga. Men måste verkligen. Så hörs nog ganska lite denna veckan då jag har tusen saker att göra inom skolan. Allting kommer som alltid på samma gång så de är fullt upp hela tiden! Hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: