RSS 2.0
har det hänt en del. Typ. Igår var det heldag i skolan, fram till halv fyra. Och det som är värt att nämna är att vi fick testa på afrikansk dans på vår workshop då. Med en 55-åring! Men så grymt kul var det och det är värt att testa på det igen kan jag säga. det var verkligen steg som man kände igen från filmer där de dansar afrikansk dans!
Efter skolan gick jag med Viktor hem och var där tills dansen på dansskolan börja, lyrical med Sofia.

Och idag, var det verkligen ingen heldag i skolan. Slutade tio och kom hem ganska snabbt då mamma hämtade mig. Så fyra timmar spenderade jag med huvudet djupt i engelska böckerna, eftersom jag har prov imorgon.. Och en filmredovisning som ska in också.

Och i dessa dagar har man verkligen känt av pressen från skolan.. Det har vart sjukt mycket varje dag som behövts göras. Men då kommer sportlovet väldigt lägligt tycker jag. Har lite planer för sportlovet men inga mängder, får se vad som händer resterande dagar helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: