RSS 2.0
Den 12-14e var jag, Viktor och Kimmy i Nyköping på Inspirationshelg med Sveriges Ungdomsråd. Hade en väldigt rolig helg där även om jag ibland inte alls mådde särskilt bra för att vara där. Men de gick ändå. Och här kommer det ett urval av alla hundratals bilder som blev tagna.


Åkte dit i fredags vid ett tiden och var framme klockan 18. Middag, och Amazing Race Nyköping

Lördagen var fullspäckad. Fyra workshops/föreläsningar från klockan 9 till 18.30 ungefär med bra föreläsare. Sedan kvällsspex på Aktionskammaren, Melodifestivaltittande och en massa annat kul.

Söndagen hade vi en sista workshop med Silvia! Bra som vanligt, sedan lite egen tid och sedan hemfärd som tog drygt två timmar längre till slut, tillsammans med Arda och Gustav från Karlstad som också var där. Härliga personer, verkligen jättekul hemresa.
Kommentarer
Arda

HAHAHAHAHAHA XD men eeehj! vilka hemska bilder xD AWESOME BLOGG!

2010-03-07 • 19:27:04  • http://sarper.devote.se/
Arda

joo härliga är de alla men de på mig är ändfå lite hemska! men jag gillar dem ändå ;P

2010-03-07 • 20:50:16  • http://sarper.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: