RSS 2.0
Sista nyårsresumén av 2010.

1/1-2011. Första januari tvåtusenelva. Och jag hade en helskön kväll med pojkvän & vänner på nyår, så som det ska vara. Med mycket mat, efterrätt, dricka och lite sällskapsspel hade vi en jättetrevlig kväll igår. Idag återstod städningen men det gick effektivt och snabbt.
Och så kommer det till nyårslöften, eller som vi också sa igår mål med det nya året. Jag kom underfund med att jag ska fortsätta med mitt godislöfte som jag har haft i 4 år nu. Men mål med detta året var inte lätt att komma på men till slut så visste jag vad mina mål ska vara.
  • Vara en kick-ass grym krönikör för Kulturungdom
  • Ta studenten med betyg som jag är stolt över
  • Dansa vidare i en annan stad efter studenten
Det är min mål med 2011.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: