RSS 2.0

Guccikrigen av Jenny Gucci, Levande död i Dallas av Charlaine Harris,
Elsas mode av Sofi Frahman, Den jag vill ha av Shelia O'flanagan

Nu det senaste 3 veckorna har jag fått tillbaka min läslust igen. Den har varit totalt försvunnen under den sista terminen i skolan och när man väl skulle läsa en romanbok var det inte så lockande att bara sitta still och läsa. Men när jag hittade Guccikrigen i en affär kände jag att jag saknade läsningen litegrann och tyckte att den boken tilltalade mig på något sätt. Självbiograf om hur det var att vara gift med en ur familjen Gucci och intrigerna och tragedierna

Sen fortsatte läslusten in i de nästa böcker som Levande död i Dallas, andra boken i True Blood serien. Ett ord behöver endast nämnas där för att de flesta ska förstå varför den fastnade i mina ägor efter en sväng på loppis här hemma i Tösse. VAMPYRER. Sookie Stackhouse berättelserna är fängslande vackra på sitt sätt även om det är otroligt mycket drama och mord i böckerna.

Elsas mode löste av True Blood boken och fortsatte dagen efter med Den jag ville ha, två andra böcker som jag hann med också att läsa. Och riktigt bra skrivna är de alla fyra så jag rekommenderar starkt alla dessa böcker för er. Sjukt bra läsning, är vad ni får då! Och nu är det dags att plöja igenom en orörd trave böcker som ligger på hög i min bokhylla som bara växer när jag hittar nya böcker som jag köper hela tiden, bland annat Den Äldsta och Brisingr från Eragon triologin och lite annat smått o gott.
Kommentarer
viktor

Nu är det dags för att göra ny design igen. Det får bli kvällens projekt.

2010-08-05 • 16:09:04  • http://viktorbijlenga.se
Syvervilja

Big tnks for interesting and useful site!

2010-12-21 • 16:56:31  • http://syvervilja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: