RSS 2.0
Idag var det tillbaks till skolan som sagt och första dagen igen efter sommarlovet innebar att jag nu började årskurs 3 på de estetiska programmet dans. Herregud. Jag har nog inte riktigt fattat det ännu heller att det är sista året för mig på gymnasiet.

Men ändå på något sätt känns det bra att vara tillbaka i skolan, för att komma tillbaka i rutinerna igen. Schemat ser okej ut, har inte de sista på måndagar och fredagar som är rosa ialla fall. Så tidig måndag, sovmorgon tisdag + läng dag även onsdag, torsdag och en slapp fredag. Ser bra ut allt.
Och denna terminen är lite extra rolig, för då har hela estetiska programmet ett projekt tillsammans och i år så heter det Memorie Lane, vilket innebär att vi kommer ha de senaste 40 årens bästa låtar med. Det ska bli riktigt skoj. Och något som vi treor ser fram emot lite extra inom de närmsta veckorna är ju nollningen på de stackars ettorna som började i år. Mohaha (mer om det efter det har hänt!) Later!

ps. jag ska uppdatera en hel del inlägg de närmsta dagarna med saker som egentligen skulle ha kommit upp för länge sedan!
Kommentarer
viktor

Åh. Nu blir jag lite avundsjuk faktiskt. :)

2010-08-18 • 20:45:26  • http://viktorbijlenga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: