RSS 2.0
Som ni kanske märkte tog jag påskledigt nu under påsklovet ifrån bloggen. Men jag har haft bra dagar sen sist i alla fall. Sen i torsdags har jag varit bosatt hemma hos Viktor som har varit helt underbara.
Men något som varit sjukt kul var i torsdags i alla fall. På kvällen drog jag till Challe och tillbringade några timmar i hennes nya lya som senare resulterade i att vi drog vidare till HC. Kvällen gav mycket skratt och en roligt skärtorsdag. Dock blev det inte mycket av Basic Elements som var där. Men vi röjde dansgolvet ändå!
Sen har resten av påskdagarna haft annat kul på schemat.

Men idag har det inte vart mycket som hänt som de senaste dagarna heller, dock tränade vi litegrann inför välgörenhetsgalan som vi har på onsdag, och ganska snart blir det att åka hem en sväng till Tösse. Och lite annat väntar också. Men för idag räcker detta. Kommer mer inlägg kommer kanske någon dag under veckan. Men det finns en del som kommer att komma i första hand än att skriva ett inlägg så vi hörs helt enkelt!
Kommentarer
Josephine

Hejsan :)

Jag undrar om du gör bloggdesigns gratis eller om det kostar nåt? Och ifall du gör det till folk som du kanske inte känner för jag är lite sugen på dina typer av designs. Mina är väldigt enformiga och tråkiga. Och sen undrar jag ifall du märker dina headers med din blogglänk eller nåt? Eller om du bara lägger en länk i menyn?

2010-04-06 • 17:01:55  • http://picturewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: